środa, 14 sierpnia 2013

Cieszę się, bo już wkrótce kino będzie stało talentem Roberta Więckiewicza!

Jestem wielbicielką talentu Roberta Więckiewicza. Cieszę się, że w drugiej połowie roku zobaczymy go w dwóch filmach oraz ''Wałęsie'' Andrzeja Wajdy (premiera 4 października) oraz ''Pod Mocnym Aniołem'' w reżyserii Wojtka Smarzowskiego (premiera 3 stycznia).

Fot. Interia.pl
''Pod Mocnym Aniołem'' to moja ulubiona książka na półce z Pilchami. Mam taką :) Świetna literatura, chociaż już od samego czytania wątroba boli...

A ''Wałęsa''... nie żebym była zafascynowana postacią, ale to taki film, który trzeba zobaczyć.

Jak podała Gazeta Wyborcza, film obejrzeli już Wałęsowie. Pierwsze wrażenia: ''- Ja takim bufonem nie byłem - tak były prezydent ocenił główną rolę. Innego zdania jest jego syn, Jarosław: - Moim zdaniem ta postać została bezbłędnie zagrana''. Więcej:gazeta.pl

Wielbicielom Więckiewicza polecam też wywiad z aktorem z najnowszego wrześniowego Twojego Stylu: styl.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz